Amir El7ob
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Amir El7ob

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكته اليوم

كاتب الموضوعرسالة
IlI_Free_IlI
مدير عام المنتدي
مدير عام المنتدي

نكته اليوم Empty
مُساهمةموضوع: نكته اليوم   نكته اليوم I_icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 2:46 pm

واد صغنون راح للبقال بيقولو يا عمو عندك جبنه رومى قاله اه قاله طب ادينى جبنه بيضيه تانى يوم بيقولو يا عمو عندك عيش فينو قاله اه قاله طب ادينى بجنيه عيش بلدى تالت يوم بيقولو يا عمو عندك حلاوه قاله اه قاله طب ادينى بجنيه جبنه فالراجل زعل اوى وقرر انه يروح يقول لابوه فابوه بيقولو الواد ده مش متربي دا قليل الادب قاله عندك عصايه قاله اه قاله طب روح اضربه قلمين

======================================

شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا

واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش

نكته اليوم
صفحة 1 من اصل 1